You're beautiful.



»Har precis ätit en super god mat a la miccih', kyckling med pasta "svårt"...  Har haft en relativt bra dag idag bortsett från att jag jätte ont i nacken, stabilt! På praon fick jag bara packa upp kläder kommer antagligen upp några bilder på ALLA kläder jag packade upp, liv man har att man fottar det.. Vart i alla fall stolt när jag var klar!
Juste ja var ju på utvecklingsamtal innan, gick super bra och jag har förbättrat mig i skolan sen i 8:an!
Så nu är jag på bra humör! Sista dagen på praon imorgon också, märkte att jag faktiskt saknar skolan lite när jag var på utvecklingsamtalet. Inte själva läxorna och proven men älskar alla 9:or, helt underbara hela högen (nästan, skk). Nä nu blev det värsta romanen men ni får leva med det!
Ska tända lite ljus och mysa framför go musik, gör antagligen ett inlägg sen!
Pusssss på er!
Miccih♥


Kommentarer


Kommentera gärna!


Vad heter dudå?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback

I am who I am and this is me♥

RSS 2.0