WINTER

- myser med mina vita vinter skor och det "fina" vädret.

 

just came to say hello, Någon som har någon aning om vädret? Det har ju blivit varningar om klass 3 i skåne och att man ska stanna inne! Heeemskt, denna julen blir ganska kall och stormig har dem sagt. Detta rådar icke gooott, sedan har ju snön inte kommit ännu. Det står även att det blev inställt med julskyltningar men så fick vi här hemma reda på att det är folk som ändån står och ska sälja, mysko.. Så jag vet inte om jag ska på julmarknaden i helsingborg, det beror på om det är inställt eller inte. Men det ser ju inte så ljust ut förtillfället , fanken också dåå! Men jag får väl nöja mig med att titta på film och äta lite glass, KYSS PÅ ER!

 

Marielle♥



Kommentarer


Kommentera gärna!


Vad heter dudå?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback

I am who I am and this is me♥

RSS 2.0