Im Titanium

hejsan svejsan på er alla! Lite sent inlägg, skulle varit publicerat för ung en timme sedan men jaja. Ska strax lägga in dagens outfit&facelook så ni får lite fler bilder, så checka in om ung 30 minuter ;) Just nu byter jag om till slapp kläder eftersom att jag ska träna lite här hemma, såklart för att mamma kommer hem med massa mc'donalds mat och sedan har jag kvar lite B&J glass, snacka om att va fet hahahaha. Jag måste ha en sån springmaskin, annars dör jag hihi!! Men nu ska jag fortsätta att träna lite, viktigt ju.. Desutom är det bra för min hälsa & hud, måste skinda innan mamma & stefaaan kommer. KYSS PÅ ER!

Marielle♥


Kommentarer


Kommentera gärna!


Vad heter dudå?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback

I am who I am and this is me♥

RSS 2.0