drar till vänner ;)

- GONNA HAVE SOME FUN BIATCH..

Heeeejsan, idag har det inte blivit ett ända inlägg eftersom att jag och miccih har varit riktigt lata, i alla fall jag för jag har bara sovit och tittat på tv idag. Men miccih har varit på väla och även tittat på skolan campeon. Men helt plötsligt ringe såklart miccih mig när jag satt i "pyamas" och utan smink osv. Hon skulle sticka till dem och så frågade hon om jag ville följa med och då blev det ett snabbt göra v sig moment, great! Men nu är jag i alla fall redo att sticka. Som ni såg på nedersta bilden så har jag fjädrar i öronen, svarta och snygga! måste dra nu läsare.
KYSS PÅ ER!

Marielle♥


Kommentarer


Kommentera gärna!


Vad heter dudå?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback

I am who I am and this is me♥

RSS 2.0