I will shoot you down with love

- YES I WILL...............................................................
GODKVÄLL KÄRA LÄSARE!

so ni kanske inte vet så är/var miccih på idol live ikväll, riktigt roligt för henne och om jag vetat något innan så hade jag nog dragit dit med miccih. Men det negativa är väl att man inte hade fått så mycket sömn tills imorgon när det är öppet hus, skolstaden har öppet hus imorgon 26 november. Jag är inte riktigt säker om jag ska dit eller inte i och med att jag redan har varit där en annan gång och checkat läget. Varför jag inte vet är också för att jag pallar inte gå upp tidigt igeeen haha är typ helt slut. NÄRA PÅ I ALLA FALL! Så vi får se om jag pallar ta mig upp imorgon och dra dit, vill även inte gå själv ;) Flera anledningar hihi, men nu är jag sjuuukt trött och jag måste verkligen fixa mig till att nanna kudden. Får se om jag pallar titta på film på rummet, KYSS PÅ ER!

Marielle♥


Kommentarer


Kommentera gärna!


Vad heter dudå?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback

I am who I am and this is me♥

RSS 2.0