You make my day

I'm still alive but I'm barely breathing,
Just prayed to a god that I don't believe in


Hej,hej hemskt mycket hej!
Skolan idag var NICE eller ja vi gjorde absolut ingenting i alla fall inte ja..
Senare ikväll ska blir det skolavslutning som ska bli riktigt skönt, känner att jag behöver ett par veckor att vila upp mig på! Framåt kvällen ska jag nog vara med Marielle. Kanske klämmer vi in en övernattning eller något annat roligt.
Det ska bli skönt att få sova hur länge jag vill imorgon sorry till er som ska till skolan haha ;)
Ska snart ut och hjälpa Marcus skotta (?)
Om ni har tur så lägger Marielle in en video senare idag där kommer ni se hur sjuka vi är !!
Ha en fortsatt bra dag så får jag se om jag lägger in ett inlägg framåt kvällen.
PUSSSS/ Miccih♥
Bild sen i somras minnen.


Kommentarer


Kommentera gärna!


Vad heter dudå?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback

I am who I am and this is me♥

RSS 2.0