You are perfect

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are

Hej, kom hem för ett tag sedan CHILL dag till max!
det blev bara film tittande och lite annat. Imorgon slutar vi klockan 12, sedan 18.00 ska vi vara i kyrkan i höganäs.
Det ska bli riktigt skönt med lov. Så ser min dag ut imorgon och framåt kvällen ska jag nog vara med kompisar, ovanligt haha. Ja nu ska jag fortsätta att vara inne på facebook och halv titta på tv!
/miccih ♥


Kommentarer
Linnéa

Hej ! (:



Jag hade tänkt följa er blogg, ska ni skaffa er en header eller ska ni låta det vara?



Kul blogg!



Kram Linnea Lantz :3

2010-12-20 @ 17:06:02


Kommentera gärna!


Vad heter dudå?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback

I am who I am and this is me♥

RSS 2.0