TVÅ JULAR!

- Nu har jag fått resten av mina presenter, var inte så mycket men endå.
1.linne med fina troser till
2.bok och film
3.sjal
4.tofflor med bollar på (sjukt fina!)
5. "studieplan" med 100kr
6. shower cream och body lotion med face mask

Vi hade riktigt kul! Alexandra, fredrik, mormor&morfar, Ia, calle, Patrik, mamma, Johanna, Michelle och jag. Vi beställde hem pizzor, en stund efter maten så öppnade vi alla presenter, såklart så var det jag som delade ut presenterna. Nu snackar jag med miccih i telefon och vi har typ damp, sjuk kul! jag ska typ snacka med Jacob hela natten (försöka i alla fall) Han brukar oftast somna men vi får hoppas på något bättre. Jaja, chacha & ha d gött HAAAAAJ! /Marielle♥


Kommentarer


Kommentera gärna!


Vad heter dudå?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback

I am who I am and this is me♥

RSS 2.0