You're beautiful to me

» how do you see, who are you, where do you live, what do you want in life.
you're beautiful in some ways, you're ugly in your way, but i know that you're not perfect
I need you, I think you need me and i hope, because I can't live without you, but mabey I need to leave you now, im sorry and i hope you are sorry...

Detta är lite bilder, den första bilden är en bild från höstas inte jätte gammal, hade bara lust att lägga ut den. Den tredje och den fjärde är från igår när vi var ute och gick i snön, vi hade sjukt roligt men jag trillade typ 3 gånger, som vanligt då! Jag kan kanske lägga in en video senare idag om jag hinner eller kan, men idag ska jag bara slappa, sova och umgås lite med the familia, puss på er och ha en sjukt rolig dag! / Marielle♥


Kommentarer


Kommentera gärna!


Vad heter dudå?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback

I am who I am and this is me♥

RSS 2.0