Believe in yourself because you are wonderful!

Kan ju börja med hur sjukt uttråkad jag är. Till en början var det skönt att bara ta det lungt men nu ööööööh.
Som tur är finns Marielle som är precis lika uttråkad som jag-
Vi har snackat under hela dagen nästan kan man säga. En sak som är bra i alla fall är att vi har lov och då har jag chans att träffa alla som jag inte träffat på jätte länge, tummen upp!
En sak som hade suttit skönt i magen nu hade varit en chai latte, men jag kan ju inte trolla fram en men men.
( kan påpeka att marielle rimmar eller rappar eller vad hon håller på med i telefonen och skriker och har sig hahahah så sjukt roligt!) dör av flabb!
Miccih♥





Kommentarer


Kommentera gärna!


Vad heter dudå?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback

I am who I am and this is me♥

RSS 2.0